slow down

Bloggade inte igår för ja va heelt död,
lite jobbigt att ta hand om ett hus me massa
små grabbar i. Tur att mina päron kom hem på
kvällen =D Solade igår och sen deckade, sov så länge
att ja inte hann gymma.. Sämst!
och var ganska sur igår, eller inte sur ja va(är)besviken
och lite ledsen faktiskt. Men tur att en person som jag bryr
mig väldigt mkt om fanns där, Mådde bättre och kunde somna.
Och idag solade ja och sen åkte med Clarence och kollade på
när han slog ut lite golfbollar, hahah men vissa flög rakt upp i taket
och vissa till och med bakåt hhaha vi låg ner på golvet och garva sönder.
Sen efter de drog vi och käka =)
Nu e ja bara hemma och har chillnaniiii haha
hahah skit ful bild ja vet, men har tråkigt :P
Har bränt mig på ryggen också, men meeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0