min dag (:

Kan börja med att säga att jag kmr åka
hem tidigare :) mellan 24-28 feb. För enligt
min mamma så lever jag mentalt kvar i Sverige, och
jag tycker att hon har rätt. Såklart att jag har de kul här,
värmen, maten, tränandet och familjen men ja är inte van
att vara såhär "själv". Jag är nästan alltid med någon/några
kompisar. Thailand passar bättre för dem andra i min familj.
Men idag så har ja bara käkat frukost, deckade igen efteråt
så hann inte gymma för ja vakna igen på kvällen. Gick och
käkade middag och nu senare så åkte jag och Clarence
och käkade glass, kokosnöts smak <3
måste somna tidigt ikäll fan..
ikväll när vi satt och käka =)
min coconut shake haha godaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0