Dag 01 - Om mig

Okej ja brukar inte skriva böcker i min blogg och de kmr ja inte göra nu heller,
men jag är 19 år, 20 den 12 dec. Bor i Botkyrka med min familj och gick ut
Mediaprogrammet inriktning ljud våren 2010 från Tumba Gymnasium.
Jag har gått i sammanlagt 4 skolor(5 med thailand)pga av att ja var bråkig och funkade inte så bra
med andra tjejer, såsom dem hade svårt att acceptera mig. Jag har väldigt lätt att umgås
med killar och sa vad ja tyckte när ja va liten, även fast ja visste att de sårade andra.
Jag har gått i en svensk skola i Thailand under vinterperioderna årskurs 8-9. Och spenderat
väldigt många månader där. Jag valde mediaprogrammet för ja e ingen brud som skulle passa
i någon juridik eller ekonomi klass, ja e mer lagt åt de praktiska hållet än teoretiska.
Jag valde inriktningen ljud för jag har väldigt lätt att skriva och är kreativ, lärde mig att berätta
med ljud och det fastnade jag för.
Lite svårt att beskriva sig själv men jag brukar inte gilla att stå i centrum när ja e med folk
som ja inte känner, men tar nog mkt plats när ja e med mina vänner. Blir lätt sur, blir lätt glad.
Förut satte jag personer framför mig själv men nu kommer jag nästan alltid före.
För vi kommer dö ensamma ändå, man lever och skapar ändå alltid sitt egna liv. Och om ja inte
älskar mig själv kan ja inte älska andra. Tänker inte sitta och babbla om vilken bra människa ja e,
för mina närmsta vet vem nicolina är ändå =) okej de blev kanske en bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0