Bara för din skull

noella säger: (16.56.49)
ey
noella säger: (16.56.50)
kan du
noella säger: (16.56.52)
blogga om mig sådär
noella säger: (16.56.53)
en dag
noella säger: (16.56.56)
så när ja vaknar
noella säger: (16.56.57)
sååå ba
noella säger: (16.57.00)
aaaaaaaaw v söt
noella säger:
ey
noella säger:
kan du
noella säger:
blogga om mig sådär
noella säger:
en dag
noella säger:
så när ja vaknar
noella säger:
sååå ba
noella säger:
aaaaaaaaw va söt
hahah okej VART ska ja börja, noelle e då en bekant till mig som
ja tvingas umgås med ibland, hon pratar väldigt mkt och garvar
gärna åt sina egna skämt. Folk brukar gilla skogspromenader men
noelle hittar ni tuggandes i ngt centrum längst ut på blåa linjen.
Hon har en tatuering på rumpan där de står "whine pon mi" och
en härlig knullruffs frisyr. Om du e kille och vill haffa henne så va inte
snäll och gulli, för då kommer hon kasta dig efter 5 min, 7 om du e speciell.
Hon har även kapat en liten katt som hon sätter på en tröja där de står
kartellen på och använder kedjor som koppel. Kontakta mig för mer info :)

Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

Nej vi kollade digitalklockorna med dom brukar börja blinka när strömmen gått

2011-01-19 @ 19:53:24
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad/
Postat av: ModelBea

ahahahah fan va skön du är nicolina

2011-01-19 @ 20:47:59
URL: http://modelbea.blogg.se/
Postat av: världsberömda nolly

HAHAHAHA, asso de här var det bästa jag sett på länge så jävla skön hahahahahhaa är jag verkligen sådär HAHAHAHA

2011-01-20 @ 05:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0