min lycka i vardagen

okeeej nu ska ja inte bli för deep eller sorgsen här,
inte riktigt de min blogg står för. Men de just de där som
ger mig den där obehagliga känslan i magen varje dag..
men men, satt nyss och skrev upp några mål som jag har
och bläddrade igenom tidningen(boken rättare sagt) som jag
fick av Make up store, har den som dem gav ut förra året också.
Får alltid massor av inspiration och lär mig massa. Kollade en video
förut på youtube, hittade den nu och tycker att den sminkning va fin,
vet inte om ja skulle passa i så mycket runt ögonen men vill prova.
Synd bara att hon e blond och har blåa ögon, men de kanske passar
för brunögda också, får prova någondag.
också fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0