All in

Imorgon! då ska ja ut me jennie, niklas
janko och förhoppningsvis massa fler :)!
Och imorgon tidigt ska ja åka med mami till
fittja, hon till jobbet och ja till niklas.
Sova en stund sen ska ja och Niklas åka till hans
gamla skola, han ska skryta lite :P hahaha han kommer döda
mig nu, för ja vet att du läser min blogg! :p Puss på dig.
Sen ska ja möta hanne för att få tillbaks min klänning,
om hon nu vill svara haha trög brud. Sen ska ja hem och fixa mig,
sen föra hos jennie sen blir de utgåååååång :D
enligt Niklas så ska ja ha på mig dem
här leggingsen imorn på dagen, kul snubbe som
alltid ska bestämma va ja ska ha på mig när ja
e med han haha (y)

Kommentarer
Postat av: pennie

det ska du ha!!!!! snygging!! :D <3

2010-09-17 @ 00:05:58
URL: http://penniiie.blogg.se/
Postat av: söffan

typiiiiiiiiiiiiiiiiiskt niklas!!!

2010-09-17 @ 11:06:05
Postat av: nicolina

jennie: haha tack! men sååå blev de ju inte :) <3

söffan: hahah visst!

2010-09-18 @ 23:44:10
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0