Bara Sådär

Favorit svordom: Jävla horgrej(HAHA).
Leksaker du diggade mest: My Little Ponys och studsbollar. :)
Favorit frukt: Kokosnötter.
Örhängen eller halsband: Örhängen.
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.
Vem litar du på: Ingen.
Senaste kändisen du såg: STOR! min favorit, i lördags vid tåget.
Bästa bloggerskan: Nicolinas blogg e sjukt tung.
Bästa bloggaren: Hugo Rosas.
Varför rakade du dig: För ja vill bli påmind av folk om de varje gång ja går ut..
kom igen, alla som påpekar de. ja vet att ja passar i de..
Varför festar du så mkt: För alla andra blir mkt snyggare när ja e full.
Du vet att du bryter mkt va: Hör min egna röst varje dag, ja. Get over it.
Vad äre me dina ögonbryn egentligen: Ö-g-o-n-b-r-y-n-s-p-e-n-n-a.
Vill du uppfattas som utländsk: Passar bäst i svart hår + har mörkbruna ögon. va e grejen.
Är de sant att du inte gillar andra tjejer: Ja har svårt för tjejer som ja inte känner,
men de e mitt problem och har inget me dem att göra egentligen.
Varför umgås du ofta med så mkt killar: Uppvuxen med 3 bröder och killar = inge drama.
Vad tycker du om folk som pratar skit om dig: Att dem egentligen vill va mig.
Vad tycker du om våld: Att när man börjar slå någon, så har ens ordförråd tagit slut.
Gillar du inte att umgås med svenskar: Ja e själv svensk och har inga problem me "dem",
men det har bara blivit så att ja mest umgås med personer som har ett utländskt ursprung.
Gillar du spanska: Sjukt mkt, och när ja e full så tror ja att ja kan prata de flytande.
Skulle du kunna tatuera in din killes namn: Om han gaddade mitt namn först, sen får vi se.
När e du snyggast: Morgonen, rufsigt hår, svullna läppar och man ser mina fräknar... Sajk.
Något som du tkr e obekvämt: Närkontakt ibland, när mina vänner håller mig handen
eller håller om mig, tyvärr. Hittar alltid på en ursäkt för att kunna backa undan.
Varför skrev du det här? För att ja hade tråkigt och ville svara på
frågor/fördomar/funderingar som ja annars möts av varje dag.
Och ja va ironisk ibland Haterz, eller ?

Kommentarer
Postat av: Sergia

HAHAHHHAA tung du

2010-11-09 @ 14:50:25
Postat av: nicolina

;)

2010-11-09 @ 17:30:58
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0