Nathalies skiva

Kom till skolan vid två och hade idrott. boxning och sen
streetdance. helt najs (: efter det så åkte ja hem och duschade
och åt, la mig i min brorsas säng och kollade tv en stund innan
jag började fixa mig och dricka lite. Sen så mötte jag Eve och
Alev i stan, sen så åkte vi mot östermalmstorg mot Nype (:
Mötte alla andra där och började dricka mer. De fanns en skit
gulli bartender där hihi, sen vid halv tre så gick vi mot tcentralen
och mötte vakterna från Nype som ville att vi skulle festa vidare med
dem på ngn klubb men eftersom vi hade skola dagen efter så gick
vi mot bussarna istället. Sov hos min mormor för att hon bor nära
stationen så att ja skulle orka gå upp till skolan dagen efter (:
bilder kommer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0