inspiration & motivation

första dagen i skolan sens november.. känns bra
faktiskt. Hade musikproduktion och sen så softade
ja med några killkompisar. inget speciellt sådär..
men pratade med en killkompis idag på ett sätt som
vi inte har pratat på, sens fleera månader tillbaks..
blev förvånad att den delen fortfarande fanns kvar hos dig,
för om ja ska vara ärlig så har ja bara tänkt på en sak
när de gäller dig på senaste tiden.. sa till dig idag att
det var du som fick mig att fortsätta palla förut, minns
hur mycket du betydde för mig. Men du fick mig att inse
en sak med mig själv idag som ja egentligen har vetat
länge, men har gömt. Jag skulle vilja tänka som dig,
agera som dig och bara kunna leva sådär självständigt..
du ger mig alltid inspiration, idag inspireras jag av dig tills
jag når dem målen ja alltid strävat efter. idag fick jag
motivation av dig, som jag tar åt mig för trodde aldrig att
den skulle komma ifrån dig igen och de träffade rätt..
du e bästa killen

Kommentarer
Postat av: Sergia

Neej men ljug mer haha

2010-03-09 @ 12:19:08
URL: http://espinoza.blogg.se/
Postat av: nicolina

hahah nej sergia ja e helt seriöst, den där killen har verkligen fått mig att öppna mina ögon (:

2010-03-09 @ 21:33:03
URL: http://nickita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aleexiis :D

2010-03-09 @ 21:33:35
Postat av: nicolina

folk e läskiga nuförtiden

2010-03-09 @ 21:52:16
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0