grind on me

Melli ringde och väckte mig vid halv fem, tog då en dusch och
började fixa mig. Sen så åkte ja till tumba o mötte henne och
nettan. Sen så åkte vi till skäris och mötte henns killkompis, sen
så hämtade han en kompis och vi gick och fikade. Träffade Jannina
på hennes jobb också =) Det var helt mys, soft att träffa henne
igen! Nu har ja suttit uppe typ hela natten och kollat danska
paradise hotel, hatar deras språk alltså. skit fult :S ! haha men det
är iaf tjejerna som bestämmer där alltså, tuungt ! Vet inte vad som
händer ikväll, måste börja vända tillbaks dygnet då jag ska börja
praktisera på tv4 på torsdag, lääängtar galet alltså.
funderar på att åka bort från stockholm till helgen, pallar inte asso...



en(vågad)bild som melli tog på mig för ett litet
tag sen, hade på mig hennes jeans ut
och in haha.. hittade den i min lur nyss haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0