dembow

I lördags så taggade ja janko och selma ut. Egentligen skulle vi
till Grodan fast det var stängt så vi gick till dembow, helt okej fast
ibland var de skiiit dålig musik. Och hört att dembow ska ha riktigt
tung musik.. knas. Men där så träffade jag valeria m.fl och jeanette,
katta malin, yamina m.fl och liridona m.fl så de va roligt iaf (:
och nu dan efter så vaknade jag vid nio på kvällen, lite heartbroken..
softat hela dagen, och på kvällen så kom min lillebror hem med putte,
oscar björn tony och dimman. Så lagade mat till dem som vi satt och åt
vid två på natten haha. Sen så slängde vi oss i soffan och kollade på hockey
semi finalen, knas domare och stackars rund(k)blad hahah !
Nu har alla lagt sig i en massa olika sänger så nu ska ja också försöka sova :)
Imorgon måste ja försöka komma upp och åka till banken...
sen på kvällen blir det haaaafflaaaa :D :D

Kommentarer
Postat av: Natalie

ja men jag gillade det lilla jag såg haha :D

2010-01-04 @ 11:02:57
URL: http://natskun.blogg.se/
Postat av: Jackie

Tack fina =)



god fortsättning. puss.

2010-01-04 @ 14:41:44
URL: http://PEREZJ.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0