sleepy time

Måste sova snart, ska upp tidigt imorgon och få en spruta....
varför får jag ALLTID  tidiga tider.... as lakk haha.
Imorgon ska jag annars bara packa och sola lite om de
blir fint väder. Bebi kommer komma på kvällen och på
Tisdag så åkeeeer vi hihi, så jävla taggad! Bara ligga på
stranden, festa och äta en massa haha. Only my baby and me <3

JUSTE hur kunde jag glömma. Idag har varit med älsklings syster
Karina. Vi försökte hitta hennes skola som hon ska börja i imorgon.
Jag fick bli offret. Men vi hittade den så att hon hittar imorgon :)
sen så käkade vi på donken. Nu på kvällen så träffade jag Johanne,
som går i min klass. Har inte umgåtts med henne på hela sommaren.
Galet mys att se henne igen, vi köpte godis och chillade ute. 
Natalie från våran klass skulle också komma men hon fastnade på
Akuten med sin moster tyvärr.


jag och emma för ett tag sen, 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh äntligen får jag va med här hahaha!!

2009-08-10 @ 17:08:18
Postat av: nicolina

haha vem xD

2009-08-11 @ 00:32:14
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0