08/8

Sov hos bebi den dagen, på dagen var vi och handlade
frukost och kollade film. Sen så frågade Bea om jag ville 
följa med på fest. Så fixade mig och drog på förkrök hos 
Emma, Med Sabrina Anna Sara Ariel och Sabrinas vän
dirr från Italien. Träffade några killkompisar vid stationen,
dem skulle på en lokal fest i samma område som vi också
skulle till sedan. men iaf så gick vi till den där hemma festen,
tyckte att den va tråkig så Jalle mötte mig och så gick vi till
den där lokal festen, Killarna käkade efter och sen så mötte 
jag Emmas bror och vi gick tillbaks till hemma festen. Dem
andra tjejerna stannade på hemma festen hela natten, så
vid 4 tror jag att vi tog nattbussen hem. Helt okej kväll



Me Ariel och Sabrina + hennes italien friend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0