Always fall for your type

vet inte om ja stava fel på rubriken men men skiiit ii bara :)
Sorry har inte bloggat för ja brukar inte göra de på helgerna
och har inte varit hemma sens i fredags, är inte ens hemma
nu haha men i fredags så drog ja till nivå och sen till metro
med några kompisar och i lördags va ja bara hemma hos baby
och kollade film. Igår så åkte vi iväg och köpte massa gott
och låg i sängen hela dagen. E fortfarande kvar här och
han kommer hem snart ifrån jobbet. Ja vet lite varning sådär
ligga hemma och vänta haha inte likt mig men men :D

Kommentarer
Postat av: Sergia

nu vet du hur jag känner mig :p

2011-03-14 @ 22:21:24
Postat av: nicolina

hahaha aa och de är INTE likt mig haha får psykos

2011-03-15 @ 13:55:20
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0