Dag 05 - Vad är kärlek?

Shit fett svår fråga, kommer säkert glömma bort en massa saker som
ja tycker men ska försöka svara på den här frågan haha :P
Det finns ju olika kärlekar, de fattar ju alla men ska inte gå in så djupt.
Kärlek för mig är när du respekterar och bryr dig om någon samtidigt som
du är lojal, ärlig och inte är egoistisk. Fan va svår fråga ja får psykos.
Jag känner kärlek för min familj, några få vänner och saker i livet som får mig
att må bra och dem runt omkring mig. Jag känner då att jag alltid vill deras bästa,
ge och ta, lyssna och berätta. Att tjafs bara gör oss starkare och att jag verkligen
kan vara lycklig för deras skull när situationen inte gynnar mig någonting, mer än
att någon som står mig nära mår bäst. Att man ställer upp för varandra och alltid
försöker lyfta personen till det bättre. Och att jag känner att jag vågar ta plats och vara
mig själv. Och såklart kunna ha kul tillsammans, att man kan se varandras värsta sidor
men ändå står kvar.
Det tar tid att känna kärlek för någon, och man kan inte och vill inte känna de för alla som
rör sig kring en. Men det finns alltid vissa personer runt omkring dig som du ska ta
extra vara på (:
One Love, den största Kärleken i mitt liv.
Min Familj ♥

Kommentarer
Postat av: Sergia

WORD!

2011-01-31 @ 22:34:30
URL: http://amasifuen.webblogg.se/
Postat av: Carina

Fint inlagg :)



Och du skriver roligt i de andra

Kram pa dig, ses pa lordag// Carina

2011-02-03 @ 09:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0