Dag 03 - Mina föräldrar

Hahah vad ska ja säga, Mina päron har varit tillsammans sens dem
va typ 18 år. Rest runt tillsammans och jag tycker att dem passar fett bra ihop!
Min mamma e den som har koll på familjen(känslomässiga delen) och e den smarta haha
medans min baba fixar allt och ser till att allt blir bra i slutändan, eller helt galet. Om man
känner min familj så fattar man ;)
Pappa e egenföretagare och min mamma jobbar som mediapedagog i en skola i norra Botkyrka.
Jag tycker att mina föräldrar e hårda på ett tungt sätt, vi får liksom ofta lära oss av våra eller
våra syskons misstag, tror inte på att stänga in och förbjuda saker, för då väcks nyfikenheten mer.
Okej inte så att dem ba varsegod drick knarka rök hur mycket ni vill, men tror nog att ni fattar.
Jag influeras väldigt mycket av min mammas åsikter och tankar, så många av mina åsikter och
värderingar är baserade på hennes. Vi kommer väldigt bra överens :) + vi e enda tjejerna
i familjen. Väldigt många tycker att vi är en annorlunda familj, men de e d ja älskar mest med oss
mamiiiiiiiiii

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste hålla med :)

saknar din pappas dans hahah xD

2011-01-30 @ 10:19:52
Postat av: nicolina

bra där :D

hahaha ja dör

2011-01-30 @ 11:24:29
URL: http://nickita.blogg.se/
Postat av: Sergia

Neej snälla dö inte :( haha

2011-01-30 @ 12:46:36
Postat av: Clarre

Gullig du e nicko ;)

2011-02-13 @ 15:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0