Dag 02 - Min första Kärlek

Körde ingen igår så ja tar den idag ist.
Jag har aldrig känt en riktig kärlek faktiskt,
var ju såklart tillsammans me några grabbar när jag var snoris och
sen ett riktigt förhållande som startade 3 nov 2007 - 14 feb 2009
(vet.. ja gjorde slut på alla hjärtans dag)sen kanske efter 4-5 månader så
blev vi tillsammans igen i typ 3 månader. Och jag räknar inte det som min
första kärlek för okej allt va skit gulligt och kul när vi var på g, men sen
blev de inte riktigt som ja hade tänkt mig att ett förhållande ska vara.
Vill inte gå in på detaljer för ja vill visa respekt. Varför egentligen? Jo
för att jag har inget emot hans familj, tvärtom faktiskt. Och den andra gången
vi var tillsammans så tog jag inte det så seriöst, de var mest payback faktiskt..
Kärlek måste innehålla respekt och tillit, bland annat!
och det fanns inte i vårt förhållande
en bild ifrån när han och ja va i
Spanien. Såklart att vi hade de bra
ibland, men har man sårat
någon så förblir det ärr kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0