Dag 07 - Min bästa vän

Eftersom jag är så stängd av mig så brukar ja inte kalla folk
för mina bästa vänner. Bara för att någon känner att han/hon kan
öppna upp sig för mig, litar på mig och uppskattar att ja finns och
lyssnar om det är något, så gör inte de att den personen är min bästa
vän. Nu tänker säkert flera personer som känner mig att de e bullshit
att ja inte öppnar upp mig, okej ja e pratglad och berättar mkt historier,
men tänk efter. Hur mycket vet du om mig egentligen ?
Jag tycker att ordet "bästa vän" är överskattat, för du kan inte ändå inte
lita på någon i den här världen, om du har ngt som du inte vill ska komma ut,
håll de då för dig själv. Folk berättar saker vidare i förtroende till alla nu förtiden,
tillslut vet alla om din hemlighet i alla fall. Vänner och tillit går hand i hand tycker jag,
Och det är därför jag känner att den ända bästa vännen jag har haft är Janko,
för han är den som vet mest om mig, hjälpt mig och sett mina värsta och bästa
sidor men ändå finns kvar. Egentligen så spelar inte begreppet bästa vän speciellt
mkt för mig, skulle kunna kalla alla mina vänner för de. För i vår ålder kommer och
går vänner, och vi kanske e tajta nu men är vi de om ett år? aja jag har många
vänner som jag diggar och bryr mig om, behöver inte kalla dig för min bästa vän
för att du ska fatta att du betyder för mig.
2009

Kommentarer
Postat av: janko

nico du e min bästa vän älskar dig <3

2011-02-17 @ 23:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0