Blind Girl

Vaknade upp idag av att någon bankade skit hårt
på min dörr, tänkte efter om ja hade knasat eller
ngt i natt haha skit rädd. Men de va min baba bara
som tydligen hade försökt väcka mig 100 ggr innan :)
Kul att veta va! nej men sen så åkte vi och fixade mina
glajjer, helt blind ni vet. -4.75 för er som fattar sånt,
men använder linser, annars hade ja typ ramlat ner
i brunnar och grejer. Sen så chillade ja bara och har
nu ätit middag me familjen. Mysigaste resturangen :)
Ska bara kolla min serie Pretty Little Liars ikväll, chaaao

Kommentarer
Postat av: sergia

ooh kan inte du köpa fina sommar kläder till mig med ??:(

Du får money när du kommer tillbáka hiiiiiit

2011-02-15 @ 17:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0