De va ett tag sen

är iofs också en tung låt men de e också sant,
ja gjorde slut med mitt ex för lite mer än ett år sen
och har bara hittills bara varit lite intresserad av en kille sen dess,
grejen e att ja tillåter inte mig själv att börja gilla en kille, även om
han e skit gulli, ärlig och öppen. Litar inte på någon och ännu mindre på
killar. Ja känner att ja klarar mig utan en kille, för ja har ju min familj, tjejerna
och alla mina grabbar. men ändå, när ens kompisar berättar om deras förhållande
så saknar man ändå. Men tror att ja e mer kär i kärleken faktiskt.
men den typen av killar som ja gillar mest e mörkhåriga killar, som e svåra!
pass på sånna som bombar ens lur och e på en. Sen tyvärr e ja en sån där tjej
som gillar bad boys.. men dem ska veta sina gränser, vara ärliga och omtänksamma.
Vara avundsjuk till en viss nivå, lite kan vara gulligt men aldri överdrivet.
Självständig och självsäker. Sen galet fin klädstil :)
Men ja e inte den lättaste tjejen att vara tsm med om ja ska vara ärlig hahah,
om tjejerna säger kom, då drar jag. E avundsjuk, envis och gillar liiite drama.. :P
men men, vi fååååår se mannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0