Chill Bill

Igår var ja i Ikea med mami, kollade runt och köpte lte saker till mitt rum.
Ska göra om lite, tror att ja ska byta plats på min säng osv, very
fun to know. Sen idag vaknade ja vid fem och juuuste glömde berätta.
Fick hem mina skor från Nelly igår, men dem var för små och när
ja kollade hemsidan igen så finns inte dem rosa kvar :(
men kmr få ett par nya svarta och ett annat par rosa... fan mina barbie shoes :(
Så idag har ja varit och lagt dem på brevlådan
och solade lite, eller ganska mycket haha. Sen kom ja hem och duscha och lagat mat.
Sen har vi bara kollat film och ätit glass, låter som en tråkig hemma fru men
Nollywood har fan dragit till Uppsala för att jobba på reaggefestivalen.
Men längtar till helgen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0