full av förväntan

i love hair, lägger ner nästan alla min pengar på mitt hår,
och inte lika mycket på kläder och skor. Kommer nästan alltid hem
med hårprodukter istället för tillexempel kläder. Men det är de värt :)

Tycker inte så mycket om "vanliga" schampo och balsam, dem är
nästan bara fyllda med vatten har jag läst någonstans, (då menar jag sunsilk 
niveas) men vissa ger lite lyster.
Så satsar på märken som finns på tillexempel kicks och åhlens, lite dyrare
blir det ju då. Men skulle vilja ha råd att prova redken och sådana
märken, men då kostar ett schampo typ 250 kronor haha, kmr när
jag har börjat jobba mera.

iaf så har jag börjat att använda Auisse, från kicks. Dem använder speciella
ingredienser som avokado olja och mint balm från australien, luktar
suuper gott!
Köpte Auisses hårinpackning "long hair begging for a treat" och
"restore managebility & shine" 3 minutes miracle påstår dem. Och
balsamet "silky smoothness". måste prova :)

3 minutes miracle (hårinpackningen) = 125 kr, (99 kr nu på åhlens)
silky smoothness = 95 kr (79 kr nu på åhlens)



inte världens bästa bild, men pic på ena hårinpackingen och balsamet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0