A day at Skäris

Var i Skärholmen idag efter jobbet, beställde min rosa touch mobil
och en laptop från mac. Behövs när jag ska haffa ljudredigerings
programmet ProTools, grejer grejer..
Iaf så köpte jag en hårspray, som doftar makalöst gott
+ att håret "stelnar" inte av den. Köpte också Zoo Tycoon spelet, bästa spelat.
Kan sitta en hel dag. Och hårfärg till mami, mörk brunt med lite ljusa slingor i is the way she likes it.


Sling paketet är typ bäst, det är till för alla hårfärger
(även mörkt) blir harmoni med din redan tidigare hårfärg.
Det blir mycket färg, så ett paket räcker. Lite dyrare än vanliga
hårfärger tror jag, men inte överdrivet. Använt den förut och blev väldigt nöjd.
L´oréal Perfect Blond Creme. High Light Kit(Avfärgning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0