V.9

haha måste byta min header design fan :P
men okej ska försöka sammanställa min
förra vecka :)
Måndag: Tog en promenad med Sofie och hennes
lilla Tyson :D sen så mötte ja upp Shahin och Niklas.
Tisdag: Handlade me Niklas och sen på kvällen
kom Tommie och Valentino och hinkade här,
lite senare kom krigaren Samrand också haha.
Onsdag: Minns inte :P
Torsdag: Åkte hem till Bojan och Sergia i Södertälje
med Alexis. Och hälsade på deras lilla bebis Milica :D
Killarna drack och ja och sergia satt och pratade.
Saknar henne måste träffa henne igen snart :)
Fredag: Åkte till nivå med Tommie och mötte upp
Samrand, Valentino och Jakob sen så gick vi till
Mango. Men vi blev utslängda vid två hahahaha
tänker inte säga varför här men blev faktiskt
galet arg, men men.
Lördag: Var på en super god middag hemma Emelie, för att hon ska
åka till USA i ett år :/ sen så skulle alla dem tjejerna ut men ja har
inga para så Niklas, Valentino, Tommie och Samrand kom hem
till mig så drack vi och kollade tv. Men Samrand la väääärsta
scenerna hahahah fyfan.
Söndag: Låg hemma helt död bara :P
Alexis med Milica :)

Kommentarer
Postat av: hem

den förra headern va snyggare.. mer proffsig

2011-03-10 @ 21:07:58
Postat av: nicolina

jasså det tycker du :) jag har nämligen tröttnat på den och tyckte inte om att man inte såg mitt ansikte.

2011-03-14 @ 17:02:07
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0