Dag 04 - Bloggar ja läser

Om ja ska vara ärlig så läser ja inte så många bloggar,
tycker att dem flesta e tråkiga :P Men börjar alltid med Gossips.se
Vissa dagar blir de bara den, men ibland så kollar ja in Sergias, Beas,
Paows, Hugo Rosas, Kissies(fuckin virus människa/blogg) och Malcolms!
Blir bara arg när ja kollar in kenzas för att hon e så fin och tråkig hahah.
Sen bryr ja mig faktiskt inte så mkt om va folk gör på dagarna, men är ju en
liten drama lover så Gossips.se e perfekt för mig :) Sen tycker ja att de är så pinsamt
när folk som har bloggar har frågestunder och uppmanar folk genom msn/fb att ställa en
fråga sen när dem har en fråga i sitt inlägg till sina läsare, sen ingen kommenterar. Men det
värsta är när folk lägger upp videoinlägg och försöker leka roliga och tror att folk skrattar med
dem när dem i själva verket gravar åt dem och får inga kommentarer. Så nej pass på andra bloggar,
min e bäst :) hihi

Kommentarer
Postat av: hem

skaffa bloglovin.com där kan man samla alla man följer så ser man när nån uppdaterat

2011-01-29 @ 21:19:29
Postat av: nicolina

är medlem på bloglovin ju eftersom jag har en länk knapp till vänster :) men eftersom jag tycker att andras bloggar är tråkiga, så har jag mest bloglovin för att se hur många som prenemunerar på min blogg.

Men tack för tipset :)

2011-01-30 @ 07:44:52
URL: http://nickita.blogg.se/
Postat av: nancy

oorka tycka att min blogg är tråååkiiig :'( omg ska hopppa från ballkongen nuuuuu :( hahahah <3

2011-02-09 @ 19:38:49
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0