<3

Har inte mått så bra senaste dagarna, har grov hemlängtan
och tanken att ja inte kmr vara hemma förrens om 60
dagar ger mig panik. Är inte van att vara utan mina vänner såhär,
okej pratar me dem varje dag på msn men det är inte samma sak.
Det hade varit lättare om min bror Lucas hade varit här.
Men idag när ja kom hem från gymmet så slängde ja mig i poolen
direkt, lyssnade på musik och bara simmade runt. Kände värsta glädjen,
kunde inte sluta le. Vet att ja har det jävligt bra här nere och saknar
inte Sverige, bara folket där. Saknar mina tjejer enormt mkt
och även en kille som får mig att le varje dag. Och när
jag kommer igen så tar Lucas studenten och alla andra 92or,
ser fram emot det och sommaren som kmr bli bästa :)
Saknar er


Kommentarer
Postat av: Sergia

aaw saknar dej också mi sueca bonita <3

2011-01-17 @ 21:44:20
Postat av: angelica

sv ååh tack! :)

2011-01-17 @ 23:06:09
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0