Hello min tråkiga blogg

ja e cook trött på min blogg hahaha :(
orkar inte uppdatera längre nu när ja jobbar,
kan slänga in inlägg me de ligger liksom ingen känsla
eller kärlek bakom dem(hahah) ärligtjej.com
men iaf i lördags så drog ja till hellströms med Emma,
Madde och Bush :) hinkade så mkt att ja va helt packad
hela vägen hem och när ja skulle decka, men men :)
Började 14 dagen efter, paaaain men de gick bra :)
Sen i måndags vara ja bara me min bebis,
och i tisdags hade vi personalfest me västberga och
rissne donken. Riktigt kul :)
Sen igår så förade ja hos Tommie med samrand och tintin.
sen drog vi till stan me isse och teror och förade lite till
och sen gick på valles och nirars skiva :)
Tuuuung kväll (:
Hej värsta boken. hejdåååå

den hade ja på mig igåååår (:

Kommentarer
Postat av: Amanda Na Lanza

SV : aa jag lovar haha vi kommer dit imorgon tror jag bli inte förvånad om vi är fulla det är ju trots allt valborg! :D

2011-04-29 @ 17:15:03
URL: http://amandiiitas.blogg.se/
Postat av: Natalie

SJUKT snygg klänning

2011-05-01 @ 12:13:06
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0