Layer Cake

Inatt så kollade ja på Layer Cake på femman lr trean, tung film faktiskt!
Har den på datan men har aldri kollat. Juste ja skulle ju dygna men deckade
vid åtta och vaknade nu vid sex på kvällen FUCK... aja va ska man göra.
Har bara duschat och käkat, kollade Grey's Anatomy(ja kan stava).
Hahah när den snygga läkaren(se bild) sa att han skulle bli gynekolog så
föddes de en liten tanke hos mig, ett bildspel rättare sagt HAHAH nej men de
vore najs om han började jobba hos ungdomsmottagningen i alby,
ja och mina tjejer hade nog gått ditt oftare då hahahahah
Bildkälla: www.google.se

Kommentarer
Postat av: Emma

Fett fin header :) sexxyyyy

2010-10-07 @ 15:04:45
URL: http://tjugotredje.blogg.se/
Postat av: Anonym

bor du i alby??? gaaaleeet, älskar din blogg och jag bor också i alby :D:D

2010-10-07 @ 17:33:59
Postat av: nicolina

Emma: hahaha thaaanks.

anonym: haha nej min ungdomsmottagning ligger där eftersom ja bor i botkyrka :) hahah va söt tack :)

2010-10-07 @ 21:59:42
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0