Bougher Bougher

Du heter: Nicolina.
Smeknamn: Nico, tyvärr. Niki&Nickita
Låt som när du är ledsen sörjer till?
haha de e låtar som gör mig ledsen.
Beroende av: hårprodukter.
Vad tror folk om dig? väldigt mycket, älskar haterzzz.
Vad får du oftast komplimanger för? Min frisyr, mina mörka ögon och my daance.
Hur imponerar man på dig? Självständighet, självkänsla och respekt.
Brukar du skratta för dig själv? hela dan, varje dag.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"vet inte min pappa har ringt mig, förklarar allt sen"
Har du haft sex idag: Nonstop, du vet..
Hur svarar du i mobilen: shooo bror :D
Vem ringde du senast?: Sofie.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: En hel bok.
Brukar du komma i tid: Beror på om ja tycker att själva målet e viktigt.
Hur känner du dig nu: Taggad inför imorgon :)
Vad saknar du: Min morfar.
Hade du en bra kväll igår: neeej :)
Favoritdryck på morgonen: dryck? ge mig en cigg idiot :P
När brukar du oftast gå och lägga dig: 06.00 - 08.00 på morgonen...
Är du blyg?: Om ja pratar me en gulli kille, siii.
Sysslar du med någon idrott: Dansar.
Har du spytt offentligt: Hallå?! ja e partypingla nr.1 det ingår hahah.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Softa me grabbarna och se vad dem pratar om egentligen.
Är du nöjd med ditt liv: Ja de klart.. 
Vad gör du i morgon: Festa sönder såklart!
Vad är det värsta du vet?: Våldtäkter, hat, krig och otrohet.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Yes!
Vad är det finaste du fått?: Fick tre armband av min mormor på min student, och ett utav dem hade min
morfar gett henne den dagen min mor föddes. De armbandet.
Du samlar på: Converse.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Niklas, sofie, janko eller noelle.
När grät du senast: i lördags, av garv för ja va så full att ja ramla i mitt rum hahah.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Delat ut till min familj, så alla får lite var.
Vill du gifta dig: När ja e klar me mitt liv, då :)

Kommentarer
Postat av: Bea

hahahaha faaan va skön du är !!

"Brukar du komma i tid: Beror på om ja tycker att själva målet e viktigt."



och att du sa en hel bok hahahah och dina jävla hårprodukter alltså hahaha :D !!!

2010-10-11 @ 00:36:31
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0