tisdag

Först vill ja bara säga att ja hatar min blogg, den e sååå ful
men pallar ej och vet inte hur ja ska ha den.. mami kan du inte
bara göra en ny design till mig ? haha.

I alla fall, skulle ju vara dukti igår och lägga mig tidigt och kolla
film och INTE fastna framför facebook, spotify, casttv, skönhetsforum
och bloggar men gjorde de iaf efter filmen.... så deckade typ 5..
Men började 14 idag så de va luugnt..

Träffade på Valeria påväg till skolan, pratade me henne lite och sen
gick till idrotten. Sara och Claudia va där och kollade (:
Sen lämnade vi Claudia vid tåget så gick ja och sara och köpte våra
älsklingar, import redbullen.. bästa som finns. typ.

Sen satte mig ute i solen med en killkompis och åt glass, lyssnade musik
och tog en cigg. Imorgon ska ja på resturang, Emily fyller 18 :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0