tv4

vaknade vid sex och va skit nervös, började röra in mig mot stan
och tunnelbanan. Kom dit och blev varmt välkommen, fixade brickor
så att ja kommer in typ överallt i huset. Sen så fick ja komma upp
i program kontrollen, har nog aldrig sett så många skärmar någonsin
förut ! Det va helt ballt hahah. Där har dem koll på körschemat för alla
fyrans kaneler, kanal 9 och massa andra. Fick hälsa på alla och dem var
skit trevliga! undrade en massa saker och ställde frågor, blev mindre nervös.
Sen så gick hon runt och visade mig lite av huset, fick hälsa på mer personer.
Sen så satt ja bredvid henne när hon jobbade och titta på medans hon förklarade
hur programmet fungerar och hur och vad dem gör. Det verkar skit kul !!
Sen på fredagen så fick ja i princip göra samma sak, hälsa på folk och titta
runt. Min handledare sa att hon skulle fixa in mig på andra avdelningar som
kvalitets kontrollen, planerings kontrollen, nyhetskanalen, nyhetsmorgon, efter
tio. och ska jobba kvällar 13-23 på sportkanalen och få hänga med en ljud kille
och få sitta i publiker så att ja ser hur de går till (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0