this week

Måndag: Skulle ju egentligen på fest, fast den blev inte av. Så
Janko Ronja och Emelie kom hit, hade en sköön chill kväll med dem :D.
Tisdag: Hade en liten haffla hos mig med några killar från fittja&segeltorp
och mina bebisar från flempan och emelie (: Helt soft :D
Onsdag: Skulle egentligen träffat en weon men de blev inte av så vid två på
natten så åkte jag till flempan på hemma fest hos Amelia. Drack inget men
softade där med Janko och alla, gick och la mig vid typ åtta på morgonen
bredvid Janko och hans tjej Kerstin, riktig cockblocker ja e hahah men pallade
inte sova me folk ja inte känner. Åkte därifrån vid åtta på kvällen.
Torsdag: Janko följde med mig hem, så vi hade en chillkväll. Gjorde pärlplattor
och sorterade mina pärlor... jag har typ 4 stora burkar med typ 20 olika färger haha
vi hade tråkigt xD sen så la vi oss i min soffa och kollade en massa serier och gick
och la oss sen :)
Fredag : Väckte Janko som skulle iväg och tog en dusch, Skulle till Evelina som fyllde 18
på förkrök och sen ut och klubba med henne :D Vaknade 1 timma innan ja skulle åka så
hade lite stress men ja hann :D Tyvärr så hamnade vi på pilot men de va helt okej.
Lördag: ingen kommentar, trodde att du var min kompis också. Hade 3 andra alternativ att
välja bland den kvällen men nejnej, du gör mig speechless.
Söndag: Vaknade idag vid åtta på kvällen, blir bara chillkväll med bror (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0