ikväll !!!

Dagens planer ser ut såhär, sitta här vid köksbordet och
dricka massor av varm choklad me grädde, ÄLSKAR DE.
Ja kan leva på de en hel dag, började nog för lite mer än
ett halv år sen att dricka de konstant. Köper alltid grädde
haha! kanske syns på mig också..
Men sen ska ja duscha, peela och shave it'all hahah. Sen
smörja in mig. Efter de packa ihop allt och åka till Söder,
hem till Beas kille så vi kan fixa oss där sen åka till
Café Opera vid tio i think. Kanske käka ute någonstans
innan (: E så jävla taggad asso :D :D Klockan tolv börjar
festen o har ingen aning när den slutar. Men bea ska sova
hos Jonte och ja på en hemli plats hihi, ska ta med min
kamera, vi kommer ju vara super fixade så måste få de
på bild eftersom de inte kommer hända på ett tag haha,
Bless

Men vet fortfarande inte va ja ska ha på mig.. Har ju inte
så många klänningar efter som ja diggar höga kjolar mer!
Aja något blir de iaf, sen vet ja inte om ja ska lockigt eller
rakt hår.. Men kommer nog va standard sminkad, passar inte
i för mycket mörka och glittriga färger runt ögonen. I hope
it will turn out good (:
+
???
Känns ju inte som ja har ngt som matchar
perfekt, men black shoes går ju ihop me
allt. så svarta skor, färgglad dress och
svart hår ? de matchar väll haha. Nej nu
får ja bara mer ångest haha, help me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0