fredag kväll

Satt på tåget hem från praktiken skit trött då janko
bad mig att gå av i huddinge. Vi mötte upp en massa
folk och gick och käkade. sen helt plötsligt satt ja på
bussen påväg till heron med madde, janko, selma,
manal, mikaela, alan och ibbe. Några skulle klippa sig
hos jankos tjej kerstin. Softade där en stund och mötte upp
jannina som slutat jobbet, vi tog bussen hem. I tullinge
mött ja upp melli&nettan. Vi gick hem till mig o ja började
fixa mig. Skulle egentligen till en fest i fmp men vi hamnade
på en fest i sätra ist. Helt okej, träffade folk som ja inte har
sett på länge. Drev hela vägen hem om att ja skulle ramla i
ett dike sen påväg från bussen. Minns inte vägen hem men ja
vaknade upp idag med en axel urled, knas men va ska man
göra haha. Vaknade vid 21, nolly ville hämta mig på en fest
men orkar inte. så ska nog åka till hamme med janko och
softa där (: bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0