estrella

vaknade vid tre imorse, tog en lång dusch och började laga
mat. sen så fixade ja mig i lugn ro, lockade håret och fixade mig.
sen så begav ja mig till min älskade praktik haha. började med att
hämta frukost, ouf älskar frukosten där, dem har ALLT! Dem har även
en stor kaffe maskin med kaffe, kaffe latte, cappuchino, moccachino,
choccocino, varm choklad och mycket mer! haha ja är helt kär i den,
brukar blanda choccochinon eller latten med varm choklad haha bästa!
dricker typ 7 koppar choklad från den på 1 dag haha, dem kommer tvinga
mig att börja betala snart haha. satt sedan med en utav sändningsledarna,
han e så skön, garvade åt mig när ja kollade på jerry springer och the cheaters,
"kvalitets-tv" haha. sen så åkte ja till banken o fixade grejer, solade och handlade
mat. ikväll ska ja se avatar 3D hihi. På onsdagar sänds kvällsöppet med Ekdal,
så ska vara med då och kolla på, antingen bakom kameran eller i publiken,
längtar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0