...

Vissa killar säger exakt vad man vill höra för att dem ska få
det dem vill ha.. trodde inte så om dig men det verkar som
om de vore så nu. Jag har alltid sett dig på samma sätt hela
tiden, du betydde massor för mig förut och ja va bara glad över
att ha dig som min vän. Men din syn på mig verkar ha förändrats
fast jag har varit mig själv hela tiden, funnits där för dig och som
ja alltid har sagt, jag kommer alltid vara intresserad över vad du
har att säga.. minns den tiden, en tid som aldrig kommer återkomma
då du har blivit helt knas nu.. ja undrar vart den personen har
försvunnit. minns att det var du som gav mig inspiration att ens orka
fortsätta med skolan, du kanske inte märkte det själv men så var de..
men vill inte ha personer runt om kring mig i min omgivning som får mig
att må dåligt, så det är upp till dig nu om du vill vara den personen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0