torsdag

Satt i PK idag äääntligen (: länge sen ja va där!
Roligt att min favorit på tv4 kom dit också, han e
skönast! fick även hans nummer så att jag kan följa
med han ut på jobb :D Körde faktiskt helt själv den
kvällen, galet kul! fast va lite nervös. Satt med förkväll
som sänds på fyran vid 17 och hallå:erna(en tjej eller kille
som presenterar program live) Drog därifrån vid 23 och
åkte till medis och mötte upp söta Josef (: vi tog en
promenad sen så lämnade han mig vid tåget.
Kom hem vid 01, och då pratade vi i telefon till 03 och jag
skulle åka tillbaks till tv4 vid 04.. så skulle sova en halvtimma,
la alarm och allt fast vaknade upp vid nio på morgonen sen :((

fast killen som ja skulle köra b-ljud med sa att ja kunde komma
på tisdag istället. Hoppas bara att tv4 låter mig komma även fast
min praktik e slut :P BÄSTA PRAKTIK BTW, har haft så jävla kul!
har lärt mig så mycket och dem har faktiskt fått mig att få bättre
självförtroende, så fuuck u all haterz (:


hade på mig dem nygjorda örhängerna.
ljusa baggy jeans, vitt långt linne och svart
glansig jacka. Sen skinnjacka och ljusrosa
halsduk och mina svart converse (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0