Lördag

yfft feeett jobbig dag !!
Vi vaknade och bestämde oss för att åka till fmp
och hämta jankos kläder från selma och handla
mat, OMG vi kommer till fmp fyller en hel kundvagn
med mat, så mycket mat att vi kommer fram till att
vi aldrig kommer kunna bära hem det här. Så vi ringer
Shanne, han kunde komma om 1 timma med bil och
hämta oss. Så vi ställer vagnen i affären och går upp
till selma och hämtar hans tre väskor med kläder.
alltså hur vi såg ut.... sen så åkte vi hem med all
mat och kläder, och tror du inte att shannes bil
fastnar i snön så vi fick skotta och putta den...
Sen så sprang jag in i duschen och janko började
laga mat. Sen vid tio så skulle jag åka till en lokal
fest i hallunda.
Omg HATA SL.. tullinge-fmp-tumba-alby-hallunda...
Mötte upp Jovana Nettan och Maja där och gick till
festen. Drack och dansade hela natten, kom hem vid
åtta på morgonen sen.. Träffade Nicole där också,
skit gulli tjej (: typ alla tjejer va gulliga där haha.
Och min lilla Janko som satt hemma hos mig och
slapp SL och Snön.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0