Julstämning, eller ?

De kanske märks att ja aldri nämner tillexempel julafton, julklappar
och andra juliga grejer i min blogg. Men sånt där e inte min grej, jag älskade
julafton och själva grejen me jul när ja va liten. Sen drog vi till Thailand 2004
och två dagar efter vi firade julafton, så kom tsunamin och då började ja sakta
förtränga jultider. De blev tsunami bilder i huvudet bara. Jag fyller år dagen innan
Lucia, men min morfar dog dagen innan min födelsedag 2005. Så Lucia betyder inget för
mig längre. Och julklappar, om ja hittar ngt till mina syskon och familj så köper jag det då.
Fattar inte grejen med att man ska vänta på kanske en pryl som man verkligen vill ha/behöver
tills de blir julafton ?! plus att ja har varit i Thailand över julafton och nyår dem senaste 5 åren
(förutom förra vintern då) och även fast de kommer en jultomte på en elefant på stranden
 så e de inte samma grej, även om du e liten och älskar julen.
Så det är därför ja inte bloggar om de.

11/12-05 R.I.P ♥
When I wake up with tears in my eyes,
I know I have been dreaming about you again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0