perdoooon

har inte bloggat på 2 veckor och 6 dagar, men får ryck ibland.
Om ja glömmer att blogga på typ 3 dagar, får ja ångest som bara
ökaaar när dagarna bara går. Men min stora bebis har fått mig
att börja igen faktiskt.
Jag har klubbat i mango, nype och spotlight. Varit på lokalfester och
hemmachill. Shoppat och sökt en massa jobb, men e fortfarande
arbetslöööös :((((( skit jobbigt men ja ligger i så något
kommer nog snart. Svär skulle nästan kunna ta vad som helst nu...
Juste, ja har svart hår nu också btw.
Var på ett möte idag angående att sända radio, sen träffade
en kompis snabbt efteråt och sen mötte ja clarence så gick
vi hem (:
hade lite kul me min cääääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0