Lördagen

Vaknade ganska sent, som vanligt :P
Började dagen med att färga mitt hår,
så e brunett nu :P haha sofie blev helt arg när
hon såg mig haha nu e ja inte hennes blondie
längre :P :/. Sen på kvällen så åkte ja till stan
och mötte noelle och några till, sen åkte vi mot
hötorget och gick till spotlight. Min killkompis kom
också :) men de va heeeelt dött där inne så vi drog.
Nollywood åkte hem och ja och ma friend drog och
käkade och sen bara satt och pratade, Sen lämna han
mig vid nattbussen och när ja kom fram så väntade
min bror och hans kompis på mig. Så gick vi tsm hem
till oss :) satt och pratade me dem ganska länge sen
kollade ja på Four Brothers och sen deckade ja (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0