tensta

Vaknade ganska tidigt idag, vid 16.00 !!!
Gick upp och hämtade mina skor som har kommit
från Nelly. Beställde dem förra veckan. SKIT GLAD!
dem är helt kattiga.. Och ja som trodde att mina rosa
klackar var höga.. OMG säger ja bara, kommer börja trampa
ner småbarn alltså. Vecka 1 kommer mina bebisar från HM och
en rosa glansiga jacka som ja beställde igår (:
Men i alla fall, ikväll ska ja åka till Tensta på hemmafest. Alltså om
ja dricker ikväll så borde jag bli medlem i AA.. anonyma alkolister..
tror fan att ja aldrig har druckigt 5 dagar i rad, de e fan som en hel
skolvecka haha. Men de e så de ska vara på lov. Men imorgon MÅSTE
jag softa hemma.. Palla va sliten på Nyår (: ska börja fixa mig nu, bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0