Sveriges Radio

Gick super, massor med kloka människor som var fyllda med åsikter.
Tjejen från SR som tog emot oss och höll i mötet blev helt ifrån sig när
jag berättade om att jag hade skrivit om min lillebror, att hon såg fram
emot att få läsa min text. Och när min projektledare på Fanzingo berättade
för henne att jag har varit med i Tsunamin i Thailand så ville hon att jag skulle
mejla henne ikväll så att hon skulle kunna se om julredaktionen som just
ska göra om tsunamin, vill ha med mig. Det hela gick så fort men det skulle vara
kul. Om jag ska vara ärlig så hörde jag inte vad redaktionen hette, men någon
på Sveriges Radio iaf. Det kändes som om det gick bra idag iaf
Orkar inte ställa mig upp, men hade svarta leggings
med dragkedja. Kornblå kjol och en grå t-shirt med
färg glada prickar på som man självklart inte ser
på bilden. Guldiga bamboo stjärnor och svarta converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0