long time ago

Fick lust att börja blogga igen, pga av brist på annat
att göra. Har just nu praktik som kommer pågå i tre
månader. Praktiken som jag var super nervös inför
och kände massor med panik.
Men jobbar just nu på fanzingo, en radiostation med Hanne.
Vi håller på med ett projekt som heter Botkyrka 15 minutes.
Mitt reportage handlar om varför ungdomar i botkyrka hatar
polisen, vad får dem att skriva F.T.P över hela sitt centrum
liksom.. Har intervjuat en kille så är snart klar, min idé är att
få fram ungdomarnas röst.
Har köpt protools också, ljudredigerings programmet som vi
använder i skolan, så sitter hemma och klipper. Har de annars
väldigt soft nu, men ett redaktions möte i veckan. Så sover liksom
resten av tiden hihi. Efter jul så kommer jag praktisera på tv4 (:
vad kul att min data slår ihop texten och bilden till ett enda stycke -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0