ljubavi

somnade sent igår natt så va helt slut idag när ja
var tvungen att gå upp tidigt(10.40). De e tidigt för mig!
Brukar ju vanligtvis ha ett möte i veckan start 17.00, du gillar de.
bouncade mitt reportage idag, men ja e tydligen inte klar..
ska upp ännu tidigare imorgon och tagga till polisen och intervjua dem,
med hanne som tur e !
Min tatuering blir inte av den här veckan, o ja som va så taggad! eller
egentligen så tänkte jag inte så mkt på att ja skulle göra den, vill bara
ha den på plats nu nu!
Imorgon ska ja handla en massa saker o städa huset, ska försöka
att komma i säng tidigt då. kmr säkert inte lyckas.
Man kan nästan säga att jag fyller år om 1 dag !!!! :D :D :D
papi har köpt sex champagne flaskor till mig och min bror :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0