Trust no bitch fear no man

Taggade till cafét, käkade min sweet and sour me kyckling
på 5 min och tvingade sen mami att dra vidare, alla
som känner mig vet att let's dance å sånt shit inte e min grej
direkt :P så vi drog till en marknad ist, full rulle där alltså :)
köpte lite små grejer och sen skulle ja köpa kyckling klubba,
brukar alltid köpa en med stark sås över, den här gången valde
ja heeelt fel.. på gud de va fett på en pinne indränkt me sås..
fick springa å spotta ut och kasta skiten :P Sen så sköt vi på
små helt onödiga mjukisdjur me luftgevär(eller?)och ja fick ner
och vann typ fem stycken :D men dem gav ja bort till små thaibarn,
de stod två små killar brevid mig som inte fick ner någon, så dem
fick också :) dem blev skit glada, deras förldrar ville ta i hand och grejer.
hahahha i sverige folk hade ba idiot va äre mjukisdjur me bomber i
som du ger mina barn. Efter de drog vi till en bar som luktade weed
och tog en öl :) nu e ja heemma äntligen. Cyaa från gamlingen nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0