Phiphi

va helt död när vi kom fram, men vi fixade snabbt ett rum
att kunna bo i. Drog ner till den fina stranden och solade,
käkade och sen hem å duscha. Vi var helt trötta så vi
åt middag sen gick och köpte godaste glassen sen hem :)
på torsdagen så solade vi hela dan. brände sönder mina
ben var helt röd haha, på kvällen gick vi till beachpartyt och
dansade och drack. Träffade massa trevliga personer
från Kanada, Australien och södra Africa, roligt roligt.
sen när vi skulle dra hem så kom de fram en svensk tjej till
mig och sa att ja skulle köpa naturell yoghurt och lägga de
på mina ben, för att de drar ut de sura(?)tydligen. Full som
ja va så gick ja och köpte de hahah de va yoghurt i hela min säng
när ja vakna, men de hjälpte typ hahahah. På fredagen så åt vi
frukost sen tog dem sin båt till Phuket och ja till Koh Lanta.
Tack tjejer! :D Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0