:D

haha sköna ni är, besöksrekord igår pga av inlägget
om noelle :P hahah men just nu sitter ja med skakande armar
haha kom precis hem ifrån thaiboxningen. Vaknade sent idag och solade
lite sen drog och träna. Känner verkligen att ja måste sluta röka, mitt
nya mål! haha men sparrades så mkt att mina armar helt la av, och ja
känner att om ja ska gymma varannan dag och träna muay thai runt 5 ggr
i veckan så måste ja softa när ja känner att kroppen ej pallar mer.
Och ja ville fortsätta boxa men armarna pallade inte, då tog två tränare ut mig
till bakgården och hällde isvatten över mina armar och masserade dem skit hårt och
snabbt(som dem gör mellan ronderna på matcherna)och då fick ja nya krafter :)
och har ju inte ätit godis eller druckit läsk sens ja kom ner hit, sen äter massa
proteiner och dricker mkt vatten så ja inte ska decka på heltid :P
ska stretcha nu när ja fortfarande e varm i musklerna, och
drack en såndär skit äcklig soyamjölk grej som mami tvingar i mig.
ska tydligen innehålla massa bra grejer men de står på thai så vet ej :P
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0