Chatain Foncé

Fick åka hem till honom och väcka honom, skit trög snubbe
verkligen haha och fick lust att städa hans rum fan.. haha
men sen drog vi och mötte upp hans kompis och åkte mot stan.
Köpte mina lösnaglar sen gick ja och lämna han på hans jobb,
sen åke ja hem till min bebis niklas! Så åkte vi iväg och käkade
på heron, friterad kyckling ris och sötsur sås bäääästa.
Sen körde han tillbaks mig till Fittja, min mamma hade precis slutat
jobba så vi mötte upp henne i fittja sen åkte ja och mami
och handlade :) kom hem precis, e fett med död! fan varit vaken
sen fem imorse! Och fick väcka alla mina bröder imorse och städa
upp i köket efter dem. Men tackar gud att ja inte fick några systrar haha
fan alla mina produkter skulle bli baxade diiiirekt. Så ja älskar mina brorsor iaf :)
hahaha
Nytt balsam, två mörkbruna toningar, två natural minerals
och två nya hårkurer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0