wooork

somnade sjukt sent igår, pratade me sami hela
natten typ och deckade vid halv fem. Och idag ringde ett
företag mig som hade hitta mitt cv i arbetsförmedlingens databas,
så ska på möte där nästa tisdag, härligt!
Hostade sönder idag också så gick inte på mitt redaktionsmöte :/
vill inte smitta någon och ja va fett seg..
aja nya tag nästa vecka. Vet inte riktigt vad som händer imorn,
för henke vill att ja kmr till metro men tjejerna vill inte komma och
ja vill inte gå dit själv, ska kanske gå me valentino tommie och dem..
men dem e skit tröga, helt hjärndöda haha så får se hur de blir..
ska möta henke imorn på dagen och få min vip biljett iaf,
godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0